FANDOM

Asggha
Gon Friks
Kanji

ゴン=フリークス

Romaji

Gon Furīkusu

Karakteristike
Pol

Muški

Broj godina

11 (Manga)
12 (Anime)
14 (trenutno)

Visina

154 cm (5'1")

Težina

49 kg (107.8 lbs)

Rođenje

Maj 5

Boje očiju

Braon

Boja kose

Zelenkasto-crna

Krvna grupa

B

Nen
Tip

Unapređivač

Sposobnosti

Papir kamen makaze:
Kamen
Papir
Makaze
Odrasla forma

Gon Friks (Gon Freecs) je lovac i sin Ging Friksa. Pronalaženje njegovog oca je dalo Gonu motivaciju da postane Lovac. 

Edit

Izgled Edit

Asgdasgasgasd

Gonov izgled u toku ispita za Lovca u animeu Hunter x Hunter 2011

Gon je dečak sa dugom bodljikavom tamnom kosom (koja ide uvis) i na krajevima je zelena i velikim smeđim očima. On obično nosi zelenu jaknu sa crveni rubovima, kratak zeleni šorc i duge zelene, lakovane čizme. U nekim delovima animea, Gon skida jaknu i nosi samo tanku belu potkošulju.

Osobine Edit

Gon-happy

Nasmejani Gon

Images-0

Gonov bes

Gon je atletski, rustični, i prijateljski raspoložen dečak koji je u potrazi za avanturom. Takođe, on nije baš dobar u matematici. Međutim, pošto je dosta vremena proveo u šumi kao dete, on je veoma dobar sa životinjama. Gon je unapređivač, koji su poznati kao jednostavnog uma i odlučni, kao i jako iskreni. Ova odlučnost i talenat dovodi do oba potencijalnim saveznicima i potencijalnih neprijatelja veruje u njega i da pređu na njegovu stranu. On ima nehumana čula; Gon ima povišeno čulo mirisa skoro kao pas i ima veoma dobru viziju, kao i veoma oštro čulo ukusa.Gon želi da postane lovac, jer želi da sazna dubine zanimanja koja je njegov otac izabrao. Njemu je jako stalo do svojih prijatelja za koje je bio spreman da da sve. Ne deluje jako inteligentno, ali zapravo to i jeste i u stanju je da smisli sjajne planove. Voli da pomaže drugima i strašno je uporan, ponekad i tvrdoglav. On je toliko voleo svoje prijatelje, da je upao u depresiju kada je shvatio da je izgubio Kaita. Dokaz njegovog talenta je činjenica da je Hisoka zainteresovan da se bori sa njim kada odraste, a jedan član Fantomske Trupe je zapitao kapetana da im se pridruži.

Pozadina Edit

Images-1463314078

Đing sa svojim novorođenim sinom

Kada je navršio 20 godina, Đing Friks se vratio kući na Ostrvo Kitova, posle 8 godina noseći svog novorođenog sina, Gona. Na pitanje o detetovoj majci, Đing je odgovorio da su se razdvojili. Đing je pokušao da ostavi neko vreme Gona kod svoje bake, ali se njegova rođaka Mito iznervirala i dobila starateljstvo putem suda (što je prilično čudno budući da je ona tada imala samo 13 godina). Đing napušta Ostrvo Kitova i nikad se više nije vratio.

Images-1463314175

Kaito udara Gona

Još od Gonove rane mladosti, zbog Đingovog odsustva i Mitinog gneva prema njemu, Gonu je rečeno da su mu roditelji poginuli u saobraćajnoj nesreći. Međutim, kada je Gon navršio 9 godina, čovek po imenu Kaito ga je spasio od majke medvedovuka (Kaito je učenik Gonovog oca). Nakon što je udario Gona u lice, Kajto pokušava da ubije i mladunče medvedovuka, ali ga Gon štiti. Kajto traži Đinga, a to mu je finalni test da bi ga Đing smatrao pravim profesionalnim Lovcem. Kajtova priča budi u Gonu želju da se sretne sa svojim ocem. Kako bi to ispunio, Gon je odlučio da postane profesionalni Lovac. Želi da otkrije šta je Đinga privuklo da bude Lovac, umesto roditelj.

ZanimljivostiEdit

  • Gon je bio kandidovan za člana Fantomske Trupe, ali je odbio tu ponudu